flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анонімне опитування громадян-відвідувачів суду закінчено

21 листопада 2016, 13:00

 Результати опитування, проведеного Подільським районним судом міста Києва у листопаді 2016 року На виконання рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в рамках реалізації Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» у листопаді 2016 року Подільським районним судом міста Києва було проведено анкетування, яке включало: опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (Додаток 6 Рішення РСУ від 5 лютого 2015 року).

 

З 7 по 11 листопада 2016 року з метою підвищення ефективності та якості правосуддя, визначення рівня доступу громадськості до суду та його покращення, Подільським районним судом м. Києва було проведено анонімне анкетування відвідувачів суду.

 

В опитуванні приймали участь 22 відвідувачів суду. Із них: 12 чоловіків та 10 жінок.

Вищевказані особи перебували у віці:

18-25 -4 осіб

 26-39 – 10 особи

 40-59 – 5 осіб

60 і більше – 3 особи

 

Також в суді представляли:

- особисто себе – 2 особи

- іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 17 осіб

- інше (слухачі, родич та практикант) – 3 особи

Результати опитування виглядають наступним чином:

 

Запитання

Відмінно

Добре

Задовільно

Незадовільно

Важко сказати

Якість роботи суду. (3).

6

12

1

3

-

Умови комфортності в приміщенні суду. (4).

1

14

4

3

-

Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду. (5).

1

12

7

2

-

Своєчасність судового розгляду,  дотримання строків розгляду справи. (6).

3

12

2

4

1

Виконання обов’язків працівників апарату суду. (7).

6

42,85%

7

43,00%

4

5

15,15%

-

 

Так

Скоріше так

Скоріше ні

Ні

Важко

 сказати

Ставлення працівників апарату суду до відвідувачів коректно та вічливо. (8).

8

6

3

3

2

Ставлення суддів до учасників судових проваджень коректно та вічливо. (9).

9

6

2

3

2

Чи був суд при розгляді справи незалежним та неупередженим.  (10)

2

6

4

2

8

Чи був Вам забезпечений справедливий судовий розгляд. (11)

2

5

4

2

9

 

Так

Скоріше так

Скоріше ні 

Ні

Ще не ознайомлювався

Чи було рішення викладено доступною та зрозумілою мовою та чи є, це рішення добре обґрунтованим. (14)

7

5

5

2

3

 

Так

Ні

Немає відповіді

 

Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь. (12).

6

2

14

 

Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення. (13).

10

1

11

 

 

Отримані результати обробки анкет свідчать про те, що ефективність роботи апарату Подільського районного суду міста Києва суду здійснюється в цілому на належному рівні, але,з метою повернення довіри до судової влади, є над чим працювати, є що покращувати. Всі вказані недоліки в роботі апарату суду будуть обговорені на виробничих нарадах суду, враховані та в разі наявності власних ресурсів максимально виправлено та покращено. Крім цього, на виробничих нарадах суду додатково заплановано колективне вивчення «Правил поведінки працівника суду» та попереджено всіх про суворе їх дотримання.

Найпоширенішим недоліком громадянами-відвідувачами суду було зазначено - відсутність туалетної кімнати для громадян.

Крім цього, громадяни-відвідувачі суду вказували на розширення штату працівників суду для належної та оперативної організації роботи суду, підвищення заробітної плати працівникам апарату.

Тож, на думку опитуваних робота суддів Подільського районного суду м. Києва сприймається ними через такі критерії як коректність, доброзичливість і ввічливість; неупередженість та незалежність при вирішенні справи; належна підготовка до справи та значення справи; надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію; дотримання процедури розгляду їх справи.

На досить високий бал відвідувачі оцінили роботу апарату суду, зробивши акцент на професіоналізмі працівників і знанні своєї справи у спілкуванні з відвідувачами, доброзичливості, старанності,  повазі, побажанні допомоги.

Узагальнені результати опитування щодо доступності до суду та зручності і комфортності перебування в суді свідчать про те, що Подільський районний суд м. Києва на 95% є доступним та 74% комфортним для громадян.

Результати даного моніторингу громадської думки свідчать про те, що респонденти загалом задоволені якістю функціонування Подільського районного суду м. Києва. 

Проте, оскільки діяльність Подільського районного суду м. Києва постійно спрямована на надання якісних судових послуг та підвищення якості функціонування суду переконані, що варто вдосконалюватись та впроваджувати новітні технології в роботу суду.

З метою вдосконалення та належної організації роботи суду, поліпшення її якості та оперативності  всі зауваження  та пропозиції будуть враховані.

Відвідувачам суду дякуємо за активну участь в анкетуванні, адже дані проведеного опитування слугуватимуть основою для вдосконалення судових послуг, що надаються відвідувачам суду.

 

І пам’ятайте - Ваша думка важлива для нас!